(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2013/08/04

humiliated and betrayed

poslední dobou jsem si od jedné osoby dost nechávala šlapat po hlavě. wait. ono to vlastně nebylo jen poslední dobou, bylo to i dlouho předtím. já to vždycky snášela a většinou jsem nic neřekla. ale občas už je to prostě moc i na mě. to, co mi ta osoba provedla dneska... vlastně se mi tím jediným zasraným slovem vysmála do obličeje... 

očividně jí na mně nezáleží ani zpoloviny tak, jak mně záleželo na ní. no jo. ona už má jiný lidi, kteří ji podrží. už mě nepotřebuje. tak proč se mě elegantně nezbavit?

ale vrtat se v tý ráně svejma otázkama fakt nemusela.

Jsem ponížená, zrazená, zneužitá a odkopnutá. Zase jednou. A kurevsky to bolí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.