(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2013/08/18

#7 - Do you read? What are your favourite books?

Tak jo, jsem tu s dalším dnem téhle amazing challenge, která mě baví čímdál víc a díky které nekašlu na blog! (I když se nedá říct, že bych vždycky stíhala, ehmehm.) Jo, a v zájmu zachování mého i vašeho zdraví budu první otázku ignorovat, zní mi totiž kapku ofenzivně. 

Nejsem si jistá, jak chápat pojem "oblíbené knihy". Oblíbené knihy dlouhodobě? Oblíbené knihy v tuhle chvíli? Knihy, které pro mě kdy měly zvláštní význam? Nakonec jsem se rozhodla vzít ty, které pro mě mají největší význam v tuto chvíli (protože některé z nich jsem přečetla teprve nedávno, nebo taky, ehm, ehm, třetí bod...), které bych nejraději četla znovu a znovu, které pro mě obecně znamenají víc než jiné knihy v knihovničce. Jsou to víceméně 4 díla, ale celkem sedm knih, tak... ready? (Řazeno, samozřejmě, náhodně)


1) Entangled & Undone - aneb Fabulous Cat Clarke!
Cat jsem si zamilovala prakticky hned s první přečtenou knihou. Má hodně zvláštní styl a její knihy se tak nějak... dotýkají vašich pocitů, vašeho života. Do mého tedy příběhy Grace a Jem zapadly, jako by tam patřily odjakživa. Těším se, jak si přečtu její další dvě knihy, protože to je ten nejvíce neobyčejný zážitek mezi YA contemporary.

2) Trilogie Milénium - aneb Swedish Masterpiece
No, hádám, že lidi, co čtou blog plný mých osobní keců, mě aspoň trochu znají, takže budou tušit. Po přečtení první knihy a začátku Lisbethina příběhu jsem se stala posedlá jak Stiegem a jeho psaním, tak samotnou Lisbeth, kterou jsem zmínila i v druhém dni. Takhle má vypadat geniální kniha. Smekám.

3) Bídníci - aneb Nezáleží na tom, že s tou knihou zrovna nemluvím...
...a ani na tom, že jsem ji ještě nedočetla.
Proč s ní nemluvím a proč nenávidím Victora Huga? Neptejte se, ale fakt je, že zuřím a jsem pevně odhodlaná na ni nikdy znovu nesáhnout. (Jako bych to mohla vydržet.) (Ale už jen 200 stránek do konce.) (Třeba to zvládnu.) Každopádně, i když má tohle dílo svoje temnější okamžiky, jako třeba rozvláááááčnost, stejně jsem se asi zamilovala. Tohle předčilo i Lolitu, a že z té jsem byla hodně unešená. Miluju klasiku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.