(un)important odkazy

Na čem zrovna jedu: Challenge

2013/08/21

#10 - If you could only live off of one food and one beverage for the rest of your days, what would they be?

Tohle je zákeřná otázka. Neskutečně zákeřná otázka, protože svoje preference jídla měním podle toho, na co mám zrovna chuť, co zrovna ochutnám, kdo vaří, etc. etc. Navíc, jíst pořád dokola to samé, brzy se to přejí a co já pak, že. Každopádně, tohle jsem o sobě netušila ani já, dokud jsem se nezačala zamýšlet kvůli challenge :D A je to:


Jídlo - tortilla s kuřecím masem a zeleninou.
Původně jsem zvažovala, že budu podvádět a napíšu prostě "salát", protože ten jde připravit na milion způsobů, ale nakonec vyhrála tortilla (na kterou mám pořád chuť i přes to, že jsem ji měla k obědu poslední tři dny). Tak hádám, že kdybych musela žít jen z tortill, tak přežiju nějakej ten měsíc, než spáchám sebevraždu, no :D 
(Asi bych to zvládla, ale chyběly by mi věci jako sushi, pizza, zmíněné saláty, rizoto, ovoce, cornflaky s mlíkem, čínský nudle, etc. etc... prostě věci, na kterých bych asi nevydržila celej život, ale které mám ráda.)

Nápoj - kafe voda čaj
Já se musím přiznat, tady jsem úplně bezradná. Voda je taková ta základní možnost, ale jaká voda? Perlivá, neperlivá? Kohoutková, filtrovaná, balená? A někde ta voda teče vyloženě hnusná... ne, myslím, že tohle by nešlo :D

Na čajích jsem tak trochu závislá, ale občas se stane, že jich prostě jednu dobu piju až moc na to, aby to bylo zdravý, a potom je měsíc zase nemůžu ani vidět, protože jsem přepitá (hlavně přelom zima/jaro - celou zimu je piju ve snaze se aspoň trochu zahřát, přes jaro na ně díky zimě takovou chuť nemám, a vracím se k nim až v létě, což je výbornej nápad, horkej čaj do horkýho dne. A já jsem moc líná na to, abych z něj dělala ledovej :D)

Jak nad tím tak přemýšlím, mám pocit, že káva by u mě vyhrála. Mám ji ráda snad na všechny způsoby, presso, cappuccino, latté, frappuccino, frappé (mňam!), ledový kafe, nebo jen tak rozpustný kafe s vodou. A k tomu tak krásně voní... :3 Ve školním roce si nedovedu představit svůj den, kdyby nezačínal kafem. Teda, dovedu - ale když jím nezačíná, tak doplňuju hladinu kofeinu ve škole z automatu a doma odpoledne. Takže tak. Jedinej problém by byl, že kafe odvodňuje, takže nechci vědět, jak dlouho bych jen na kafi vydržela... :D

2 komentáře:

  1. Všichni nějak milujou kafe. Já jsem zarytej milovník čaje (ne, že bych měla nějaký vybraný vkus, z toho, co piju, by na čajové odborníky asi přišly mdloby! :D ), a kafe mi ani trošičku nechutná :D

    A jinak, já mám na všechny způsoby ráda palačinky, ale rozhodně bych je nechtěla jíst po zbytek svého života, to by se mi tak do dvou tří měsíců zprotivily a já si nechci zprotivit své nejoblíbenější jídlo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kafe a čaj. Chci se přeorientovat na kvalitní kafe a na kvalitní čaj. Jenže to bude o něco dražší než ty klasické supermaketové to... no.. hm.. sra...ndovní balení. Ale když se to nebude pít často, tak do toho investovat asi budu moct.
    A jídlo? Tyjo. Nevím, to bych asi nedokázala vybrat. Jako fakt ne. Hmmm, as to jídlo, co by mi uvařil pan inženýr! <3

    Bože, já udělala srdíčko!! Hlavně mu to neříkej!! :o)

    OdpovědětVymazat

You can say anything you want. Well... I probably won't bite you.